justiţia divină se încarcă

by

averile nu mai încap în barcă
hai noe dă o mînă de-ajutor
biodiversitate la popor

24 Răspunsuri to “justiţia divină se încarcă”

  1. ora25 Says:

    dau eu! eu! noroc! ştiu că aici se poate da mereu ajutor de-ăsta!

  2. justuntitled Says:

    dau si eu
    incap intr.o barca mai mare, o barca cu motor cu super abur, super valeti, super bauturi celemaifine, super fmi si superB.. cu boc veritabil si marinar chior cu blonda dali! se poate si mai mult dar ne rezumam la apele cunoscute, aventurile lasam pentru alte cardasii, nepotilor, harti cu drumuri spre comori, comori, comori…
    se intampla, doar

    s.ar putea vana ora? ora de dupa orele de fiinta in popor cu buza la justitia divina care se incarca, se descarca, cu umarul, ora 25, ora de dupa ore..

  3. Condeera Says:

    cine e de vină? moldoveanu răspunde: justiția-i di vină!😀

  4. Condeera Says:

    justuntitlede, a propos: de ce esti matale atit de obsedat de ora 25? uite, eu sunt obsedata de secunda 2. am un tic verbal: in secunda 2 o sa iti dea teapa… in secunda 2 mi-a vomitat pe pantofi… samd.

    • justuntitled Says:

      i am not!
      i love her more then i hate you, and i love you a lot!
      i hate her more then i love you, and i hate you a lot!
      i have only one love in the web and she is on the run
      it might be the words!

      i don`t know, you tell me!
      why and how
      ..ned… !?

      cautam in zi un zambet si o secunda cu trecut.. ora 25 parea mai generoasa decat alte 24 si azi si ieri, maine … well
      we all need a one good turn to take a step in the right direction..

      then again..
      i don`t know, you tell me!
      why and how
      ..ned… !?

  5. justutitled Says:

    sigur, daca spui tu, doar ca nu mi.ai raspuns!

    • Condeera Says:

      poi nu ştiu sigur ce să îţi zic, nene. poate că e momentul să-ţi îndrepţi atenţia către alte ceasuri de mister ale crepusculului…

      • justuntitled Says:

        daca nu stii ai putea sa nu mai intrebi, dadă
        daca nu vrei poate fi ok, dar nu ai sa afli, chit ca intrebi si declari a fi lamurita pe deplin

        cred ca logica e destul de curata, verifica la tine (poate si premisele)

        p.s. ar putea fi 24. doar ca mai am 38′.

        • Condeera Says:

          asta cu lamuritul pe deplin era o ironie fina, mon cher. pentru ca noi gindim pe lungimi de unda diferite. nu trebuie sa te superi pe mine, eu doar mi-am incercat norocul.🙂

          • justuntitled Says:

            esti norocoasa nu m.am suparat!😉
            nu fi asa de sigura! oricum ramaneam suparat nu?🙂
            doar ca ai putea sa intrebi cu adevarat si as putea sa raspund cu adevarat

  6. Condeera Says:

    okei. here goes:
    adica tie iti place de ora25? de ea din realitate sau de avataru ei virtual?

    • justuntitled Says:

      🙂 pai de tine imi cam place asta seara!
      si folosindu.mi dreptul defazarii de planuri pe aceiasi lungime de unda „doar ca ai putea sa intrebi cu adevarat si as putea sa raspund cu adevarat” doar orei😉

      p.s. hai sa zicem asa eu n.am raspuns, tu n.ai intrebat, okei?
      si cu toate astea, de fapt ti.am raspuns anticipat
      i have only one love in the web and she is on the run

Lasă un răspuns

