ce-am ascultat, ce-am cumpărat azi

by

tadaaaam! urmează destăinuiri intimeee… ca într-un blog adevărat, nu d-ăsta de nişă, ca al meu. aşa: ce-am cumpărat, ce am ascultat azi (mamă ce greu îmi vine să mă destăinui, este incredibil)… (e jenant ce fac, ştiu… mamă, iartă-mă):
– am cumpărat pîine de casă, unt, struguri;
– am ascultat Weather Report şi Joe Zawinul Syndicate.
(dacă ar trebui să mă destăinui mai mult, zău că aş ajunge la terapie intensivă…)

nu ştiu alţii cum sînt, dar cînd mă gîndesc la indiscreţiile blogistice mi se face părul măciucă.

2 Răspunsuri to “ce-am ascultat, ce-am cumpărat azi”

  1. eye-contact Says:

    pai asta numesti tu indiscretie…si te anunt ca untul consumat zilnic este cancerigen.

  2. anapauper Says:

    zilnic? doamne fere. sătămînal 🙂
    indiscreţia e o chestie relativă. adevărul e că blogul meu intim nu e public.

Lasă un răspuns

