intimidează-mă amore… iubeşte-mă spaniol

by


recalculează-mi rostul precum henry fayol

5 răspunsuri to “intimidează-mă amore… iubeşte-mă spaniol”

  1. anapauper Says:

    foto: kathrynivy.com

  2. balauru Says:

    intimidează-mă amore… iubeşte-mă spaniol

    this means …te iau ca un taur, ooooooo…le. 🙂

  3. anapauper Says:

    la vache qui rit 😛

  4. balauru Says:

    pe onoarea mea, la vache qui rit este brinza preferata a cockerului meu:

    http://balauru.deviantart.com/art/Cooly-64901724

  5. anapauper Says:

    intuiesc bine

Lasă un răspuns

