vaci scufundate

by


în mare mare mare
grabă mwhahahaha

10 Răspunsuri to “vaci scufundate”

  1. anapauper Says:

    superhaioasă cheese_colored_mumu asta, pe flickr…
    http://www.flickr.com/photos/11002902@N00/

  2. proclet Says:

    Asta s-a intamplat cu Titanicul…

  3. balauru Says:

    Si cu vacile lui Andrei Gheorghe 🙂

  4. anapauper Says:

    de titanic am auzit multe legende, dar ce-i cu vacile lui andrei gheorghe?

  5. balauru Says:

    Cum, n-ai auzit de vacile de ghips pictate ale lui ag? …sorry, eu am fost la forumul lui, de aia am auzit. 🙂

  6. curu Says:

    loool..qm arata vacile astea:)):)):)):)):))

  7. lola Says:

    ft tare..qm arata aceste vacutze….;)):)):))cool:)):))bv cui lea facut:)):)):))

  8. lola Says:

    da c vor sa insemne aceste 2 vaci???:)):)))traverseaza marea neagra:)):)):))ffffff funnnnyyyyyy:)):))

  9. Roxana Says:

    ce idee misto…….bv cui a facut-o………felecitari………e cool imaginea 😀 😀 😀

  10. alexutzu teroristu Says:

    ms moolt pentru ca ma felicitati eu am facut desenul :D:D:D:D:

Lasă un răspuns

