chestii care mă enervează

by


– cozile
– rebuffering stream
– oamenii inflexibili
– murdăria
– nerăbdarea mea

6 Răspunsuri to “chestii care mă enervează”

  1. anapauper Says:

    desenul însă l-am făcut în august 2006 la viena, cînd s-a stricat vremea.

  2. balauru Says:

    Misto desenul !!!!!

    casa ta e curata ca o farmacie, nu-i asa? 🙂

  3. anapauper Says:

    casa mea e un haos artistico-intelectual. tocmai am spălat pe jos, dar cablurile mă omoară…

  4. balauru Says:

    deci pe coana dezordine n-o urasti. ea nu are microbi.

    dar e urita !!!!!!!!!!!!!!!! 🙂

    cablurile? taie-le si arunca-le la gunoi. dar dupa aia o sa te enervezi si mai tare ca nu poti sa folosesti computerul si televizorul. spala-le atunci, sa fie curate si gata.

  5. anapauper Says:

    dezordinea mea e estetică. mă descurc în ea cu ochii închişi. mă apără de intruşi. e privată, intimă, nemuritoare… cablurile se vor integra sau asimila şi ele. deocamdată „intrusion detected!”

  6. Nu suport… « Degeabatologie Says:

    […] nerabdarea Anei […]

Lasă un răspuns

