adriana, copila-minune

by


iese rapid din scenă
mult prea ţepoasă
oripilată xenă
panicată de noi, voi, ele
i s-a cam aplecat
de prea multe manele

3 răspunsuri to “adriana, copila-minune”

  1. balauru Says:

    La asta imi plac culorile. Ce ai bre cu manelele? 🙂

    pe bune acum, ma uitam ieri la PROSTV si era muzica „usoara” romaneasca. Golanci care dadeau din cur, fardate ca vai de ele si muzica, orice manea e mai valoroasa.

    Da-mi si mie un exemplu de muzica romaneasca moderna si buna, sa nu fie rapul ala tras de par, un folk basit dar macar sa fie ceva in el.

  2. anapauper Says:

    chiar că n-am taine cu manelele! arunc cu săbii în multe direcţii: te-am derutat. îmi plac chestiile autentice, fie ele de orice stil.

  3. balauru Says:

    🙂

Lasă un răspuns

