crama sutra: proiect de scenariu

by


dedic această însemnare tuturor bloggerilor pe care i-am frustrat pentru că i-am frustrat, precum şi bloggerilor pe care nu i-am frustrat, pentru că nu i-am frustrat.
ca bibliografie recomand cartea lui patapievici- omul recent, pentru că acest film va prezenta omul pre-recent (sau precent, pentru simplitatea limbajului).
acţiunea se petrece în românia premodernă, cînd valorile încă erau valori, femeile încă erau femei, iar bărbaţii erau bărbaţi. locul nu contează- spaţiul emblematic al cramei vine să găzduiască întîlnirile tumultuoase ale ideilor adevărate, prinse în flagrant flirtînd, copulînd, sodomizînd cu ideile neadevărate. desigur, planul simbolic va fi relevat de scene softcore etnosex, bine înfipte în realul fictiv, condomentate cu un limbaj de epocă.

6 răspunsuri to “crama sutra: proiect de scenariu”

  1. balauru Says:

    „acţiunea se petrece în românia premodernă, cînd valorile încă erau valori, femeile încă erau femei, iar bărbaţii erau bărbaţi.”

    Bre, specifica si tu anii ca eu l-am apucat doar pe Culai si pe vremea aia toti erau cirpe. 🙂

  2. balauru Says:

    ah, acum am vazut, premoderna, deci pe vremea cumanilor. 🙂

  3. anapauper Says:

    da. lucrăm din materiale docu-mentale. mersi pentru noua melodie!

  4. balauru Says:

    daca nu-ti plac sa-mi spui. 🙂

    ti-am pus si azi una, am ascultat-o prima oara cind aveam 14 ani si mi-a schimbat culorile din suflet. 🙂

  5. anapauper Says:

    pînă acum e OK 🙂
    but, man, that’s flattering!

  6. balauru Says:

    meriti !

Lasă un răspuns

