gem

by


de vişine
de sînge
fuga învinge
agresiunea mea

5 răspunsuri to “gem”

  1. anapauper Says:

    foto: Pretty.AngeL.PrincesS

  2. Dan Says:

    care-i treaba?

  3. anapauper Says:

    din moment ce vecinul meu securist, isterizat de talentul meu creator de a cînta la pian, a fost internat într-un sanatoriu de boli nervoase, iată: mă pot reconecta.

  4. mezeinelli Says:

    dacă cânţi cum desenezi, nu înţeleg securistul.

  5. anapauper Says:

    securistul nu era normal deja demult… puteam să cînt ca un geniu, tot mă denunţa că tulbur liniştea publică. zicea el ceva:P cînt de plăcere.

Lasă un răspuns

