budapesta pro & con

by

mersi pentru leapşă, zoiţica. ce ador, sau pentru ce nu mă omor, cînd e vorba de budapesta.
ador:
– băile gellért (în imagine). sofisticat, plăcut.
– biblioteca CEU.
– cafenelele, cluburile.
– metroul vechi.
nu mă omor după:
– clădirile gri.
– aglomeraţie.
– feţele posomorîte. eu zîmbesc pe stradă.
– distanţă (în caz că vreau să dau o fugă.)
leapşa merge la balauru şi la eye contact.

8 răspunsuri to “budapesta pro & con”

  1. anapauper Says:

    foto: Jason’s travel photography
    Gellért Baths

  2. balauru Says:

    cool, dar la Marea Moarta e la fel de bine 🙂

  3. balauru Says:

    O intrebare, leapsa e despre Budapesta? N-am fost niciodata.
    🙂 sau in general ?

  4. ana pauper Says:

    în general despre budapesta, dacă n-ai fost:) nici eu n-am fost la marea moartă…

  5. balauru Says:

    🙂

    atunci dau leapsa inapoi 🙂

    pune un topic la tine la blog ” Ador/ nu ma omor dupa” si pune-l la blogroll…

  6. ana pauper Says:

    ok, atunci fie „ador” şi „detest” în genere. ca să nu se întoarcă leapşa.

  7. eye-contact Says:

    multumesc frumos pt leapsa, dar cum n-am vazut budapesta, nu pot sa ma pronunt:) si in momentu de fata nici n-as vrea sa ma aflu pe-acolo (avand in vedere luptele de strada)

  8. anapauper Says:

    ei, asta e:) cu jenă recunosc: chiar dacă-s unguroaică, londra o cunosc mai bine.

Lasă un răspuns

