jesus! gramokid e copil!

by

credeam că este un blog de pisică, nu mai pot de rîs:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

(l-am tot văzut pe wordpress, dar din cauza prejudecăţii nu am dat niciodată clic)

10 răspunsuri to “jesus! gramokid e copil!”

  1. adelix Says:

    Da,un copil care face caca,care e muscat de tantari,care gangureste si tot asa…Foarte interesant. (:|

  2. anapauper Says:

    mă rog… ideea e că am crezut pînă azi că gramokid e o pisică:)

  3. proclet Says:

    Ce rele sunteti…

  4. proclet Says:

    e doar un copil catolic.

  5. anapauper Says:

    ignoranţa mea nu are nici o scuză.
    eu îs doar o calvinistă snoabă:P

  6. proclet Says:

    si eu am putina calvitie in fata pe laterala

  7. anapauper Says:

    😛

  8. balauru Says:

    Eu le-am lasat un reply si le-am zis ” ce uritel e” Gramopizd asta. De ce nu l-or fi lasat? 🙂

  9. anapauper Says:

    mă rog… n-am nimic cu copilul nimănui, I am just puzzled. „copilaşul” meu are 20, dar în nici un caz nu ar fi de acord să-l expun în vitrinele mele. blogul nostru de familie e strict privat.

  10. Maximus Says:

    I would like to see a continuation of the topic

Lasă un răspuns

