nu mai trimiteţi fete la mine!

by

chiar n-am nimic cu ele, dar m-am cam plicitist.
nici medicamentu’ mileniului pentru megadikk
nu se află pe lista mea de cumpărături. clar?

4 Răspunsuri to “nu mai trimiteţi fete la mine!”

  1. balauru Says:

    „nici medicamentu’ mileniului pentru megadikk
    nu se află pe lista mea de cumpărături. clar?”

    exista asa ceva??????? Iei unul si vezi de zece ori mai mare? 🙂
    ….sa nu zici ca daca nu exista asa ceve nu putem sa ne imbogatim daca-l inventam….

    patru picioare? megastabilitate???? 🙂

  2. anapauper Says:

    io-s pentru obiectivitate, cînd e vorba de vedere. telesubiectivul îl folosesc numai în artă:P
    2×2 picioare. absolut convenţional:)

  3. balauru Says:

    hai deseneaza si femeia miriapod, te rog…

  4. anapauper Says:

    am desenat una mai demult, trebuie să o găsesc.

Lasă un răspuns

