scrisoare către veronica micle

by


draga mea, sper că te afli bine, sănătoasă la viena. treci pe la cafeneaua mea preferată, plimbă-te cît mai mult, respiră aerul lejer-imperial cu note boeme, simte-te bine. a, nu eu sînt în poză, ci o prietenă grecoaică. ce zici, ne facem tatuaj? am deja cîteva idei!

6 răspunsuri to “scrisoare către veronica micle”

  1. balauru Says:

    Uuuuuuu…frumooooos. tatuaj???? Veronica??? Inseamna ca Mihai are deja cercel in ureche, nu? 🙂

  2. anapauper Says:

    cel mai sigur e să o întrebi pe veronica despre asta. cum să-l vorbim pe emin pe la spatele ei?:))

  3. balauru Says:

    Leave it, e mort…:-)

  4. anapauper Says:

    da, cam rar scrie pe blog.

  5. veronicamicle Says:

    Un tatuaj cu Emin… am vazut eu prin Bucuresti un stencil „EMINEM”… crezi ca mi s-ar potrivi?

  6. anapauper Says:

    ohh da… dar să scrie EMIN M. dar eu pe cine să tatuez? m-am gîndit la ion barbu, stilizat. ce zici? şi în care parte a corpului să ni-i tatuăm?

Lasă un răspuns

