cînd văd atîta intoleranţă

by


atîta furie în blogosfera românească
mă simt o neavenită şi îmi vine
să îmi şterg blogul

11 răspunsuri to “cînd văd atîta intoleranţă”

  1. balauru Says:

    arabesca bre….daca-l stergi, faci altul 🙂

  2. balauru Says:

    unde ai vazut intoleranta ca ma duc s-o ard cu flacari din nas si din bricheta 🙂

  3. anapauper Says:

    încerc să mă calmez mereu, că de flăcările mele nici pompierii nu scapă. eh. nu-i nici o pagubă, am 17 bloguri.

  4. balauru Says:

    17 ?????????? 🙂

    sint in vacanta saptamina viitoare asa ca n-am sati mai vad frumoasele desene decit pete zece zile.

    tine-te tare !!!

  5. anapauper Says:

    vacanţă plăcută! să nu uiţi să-mi trimiţi o vedere:)

  6. olahus Says:

    Te rog sa nu faci asta, am ramane orfani 😦

  7. anapauper Says:

    mersi, olahus. adevărul (trist) este că principalii mei cititori sînt elevii care caută compuneri despre toamnă. care e oricum pe sfîrşite…

  8. timidus essensis Says:

    tu scrii pentru cititori? eu credeam ca desenezi pentru privitori 🙂
    in mijlocul unei zile proaste, e greu sa te gandesti ca musai sa urmeze una buna. dar, de obicei, asa se intampla, in ciuda tuturor aparentzelor. ceea ce va dorim si dv.

  9. anapauper Says:

    desenez pentru privitori. dar mă enervează că vin elevi după compuneri:)

  10. timidus essensis Says:

    eu zic ca e bine dupa compuneri… ar putea veni dupa lucruri mult mai necopilaresti. compunerile macar sugereaza ca (inca) mai au vreo treaba cu scoala, copiii aceia…

  11. anapauper Says:

    da, ar fi putut fi mai rău:) dar nu. acesta este un blog suav.

Lasă un răspuns

