compunere de iarnă

by


a nins. totul e alb. aceste bomboane sînt colorate de pe flickr, pentru că i-am promis adelixei să-i aduc de la şuncuiuş. a, la şuncuiuş am jucat o moroşană (maramureşană) şi o bihoreană. ha! îs o mare dansatoare, aşa în paranteză. mersi pentru tango, eyecontact! mi-a luminat ziua:)

6 răspunsuri to “compunere de iarnă”

  1. anapauper Says:

    foto: Zalita-away on holiday:)

  2. adelix Says:

    Uaaaaaaaaa,tu chiar mi-ai adus. :X Salivez aici,ce prajiturea dulce ca mine! :))

    Merci. :*

  3. anapauper Says:

    păi dacă am promis:)

  4. anonimu Says:

    ma bucur:)

  5. mymy Says:

    **__nush ce sa zic…puteai scrie ceva mai interesnat>__**

  6. georgiana Says:

    de ce nu imi dati ce cer?

Lasă un răspuns

