fatboy slim is fuckin’ in heaven

by


O leapşă de la machiavellian, venită de pe la nenea cosmos, despre trei cestiuni arzătoare:
1. care e cel mai mîrlan/retard om politic român;
2. care e cel mai mişto blogger român;
3. cea mai naşpa persoană publică promovată în acest an de media românească.
Pot răspunde doar la prima întrebare, pentru că nu am un blog(ger) preferat, iar media românească o urmăresc doar la nivel de titluri (e amatoare, nu am timp de ea).
Portretul robot al politicianului român:
– viclean
– gras
– securist
– populist
– IQ mediu sau sub.

Cine are măcar patru din cele cinci trăsături, e sortit succesului. Se va lăfăi în darurile politichiei. Cine are mai puţin de patru (Geoană nu e nici gras, nici viclean), va fi sortit reciclării ecologice. Voiculescu, Becali et co. se potrivesc bine acestui portret.
Leapşa merge la timidus, la balauru şi la zoiţica.

6 Răspunsuri to “fatboy slim is fuckin’ in heaven”

  1. anapauper Says:

    foto: mandj98

  2. Nina Iliescu Says:

    Sper ca iti place cel mai mult de sotul meu.

  3. anapauper Says:

    sry, dar cel mai mult îmi place de soţul meu. cine e soţul tău?

  4. leapşa nenei « Zoiţică, fii bărbată! Says:

    […] leapşa nenei November 20, 2007 Filed under: Uncategorized — mezeinelli @ 9:01 am Tags: leapsa de aici, venit cu nişte curbe de la ana […]

  5. bkv Says:

  6. anapauper Says:

    dunno…

Lasă un răspuns

