domniţa din balcani

by


e noua mea poreclă
primită de la colegi.
nu intru în detalii
tehnice, ideea e
că porecla e
justificată:)

10 Răspunsuri to “domniţa din balcani”

  1. anapauper Says:

    foto: Techuser

  2. adelix Says:

    Am vazut zilele trecute pe cineva la tv care imi aducea aminte de tine,desi nu te stiu.Culmea.;))

  3. anapauper Says:

    da?! cum era?

  4. adelix Says:

    E un personaj cunoscut,dar nu spun cine.Poate gresesc prea mult.:))

  5. adelix Says:

    Aaa,si a fost vorba de o imagine doar,in timp ce schimbam canalele la tv.

  6. anapauper Says:

    auăleu… elena udrea?

  7. timidus essensis Says:

    mişto… ăă… porecla 😉

  8. anapauper Says:

    ms, îmi place la nebunie. în context unguresc sună f haios:))

  9. adelix Says:

    Nuuuu,era o femeie serioasa.:P

  10. anapauper Says:

    iar eu- dusă cu pluta:P

Lasă un răspuns

