tocmai mă droghez

by


în toate registrele posibile
ale simţurilor. doar ţi-am
mai spus: nu suport
nesimţirea!

6 răspunsuri to “tocmai mă droghez”

  1. anapauper Says:

    foto: lichtmaedel

  2. vasile Says:

    nesimtirea e suportabila, prostia in schimb nu. eu NU mai suport oamenii prosti. imi fac viata trista, iar mie imi place sa rad, dimineata ma duc bine-dispusa la serviciu, dar imi trece repede, dupa vreo 20 de minute, tocmai din motivul de mai sus.

  3. anapauper Says:

    nu cumva vorbim de acelaşi lucru? prostia şi nesimţirea înseamnă cam aceeaşi chestie. mîrlănie.

  4. eye-contact Says:

    pai in principiu da, desi nu toti oamenii prosti sunt si nesimtiti (am cunostinte), si mai exista si oameni destepti nesimtiti, care si-au dat seama ca nesimtirea e cea mai buna forma de conservare a sanatatii lor mintale…ce mi-as dori sa pot fi si eu nesimtita, macar cateodata…

  5. anapauper Says:

    da, dacă o luăm tehnic, aşa e. inteligenţa emoţională (EQ) şi inteligenţa logică-clasică (IQ) nu merg mînă în mînă. tehnic vorbind, nesimţirea înseamnă un EQ foarte scăzut. dar asta nu prea ajută… dimpotrivă.

    în poezie mă refeream la ne-simţire în sens de anestezie:)

  6. vasile2 Says:

    serviciu ! ai spus tot

Lasă un răspuns

