sîntem prea puţini aici să ne-omoare mina

by

mai bine ne-am pregăti şi-am fugi în china
sîntem prea puţini aici să ne-omoare mina
mai bine ne-am pregăti şi-am fugi în china

9 răspunsuri to “sîntem prea puţini aici să ne-omoare mina”

  1. anapauper Says:

    text de Ada Milea. muzică: pentatonică, de pe albumul „Absurdistan”.

  2. nimicspecial Says:

    daca am stii unde este china, am fugi acolo.

  3. atitudinea mea politică - leapşă « Zoiţică, fii bărbată! Says:

    […] lepşuiesc pe anapauper, zdranga, şi doina […]

  4. olahus Says:

    Da in Congo ce are? 🙂

  5. anapauper Says:

    e prea cald în congo. adevărul e că mi îmi place norvegia, dar acolo e prea frig. iar acuma scriu dintr-un pub, îmi moare bateria laptopului, îmi mor argumentele, aaaaaaaaaaah!

  6. balauru Says:

    atunci raminem la Cluj?

  7. anapauper Says:

    stau relativ departe pînă şi de cluj. îs foarte foarte foarte dezolată. acum m-aş îmbăta zău, dar nu prea pot.

  8. balauru Says:

    nu ma refeream la tine 🙂

  9. anapauper Says:

    ei, clujul nu m-ar jigni, nu-i chiar atît de nasol:)
    dar îmi place spello, sienna, manhattan, tallin, stockholm.

Lasă un răspuns

