test de inteligenţă sexuală

by

răspunde spontan, sincer sau nesincer,
la următoarele întrebări de baraj:

1. ce păzeşte iubirea ta în garaj?
( bicicletă 2 puncte; porsche 1 punct).
2. care este culoarea ta preferată de pe acest desen?
(toate 2 puncte; poate 1 punct).
3. unde te simţi mai bine: în pat sau pe teren?
(da 5 puncte, uneori 3 puncte, niciodată 0 puncte).
interpretare:
7-9 puncte: SQ ridicat, succes garantat
4-6 puncte: SQ mediu, merge şi-aşa
2-3 puncte: SQ mic, dar nu-i nimic

5 Răspunsuri to “test de inteligenţă sexuală”

  1. anapauper Says:

    eu am opt puncte:))

  2. balauru Says:

    1-n-am garaj

    2-toate

    3-da

    total-7 puncte. succes la ce? 🙂

  3. anapauper Says:

    succes la ce vrei tu:) vezi c-am precizat: spontan, nu sincer 😀 nici eu nu am garaj.

  4. balauru Says:

    1-bicicleta

    2-portocaliu

    3-uneori

    😦

  5. anapauper Says:

    păi verdele ce-are? 😛 ei, dar acum trebuie să mă psihanalizez pe mine, că am visat chestii foarte abrupte…

Lasă un răspuns

