impactul coniacului

by

asupra baletristicii
la pub, ieri, unde
am gafat rău,
dar nu pot
spune ce!

7 răspunsuri to “impactul coniacului”

  1. anapauper Says:

    oricum nu mă ridic la nivelul gafologic al lui cioroianu:))

  2. balauru Says:

    Courvoisier? 🙂

  3. anapauper Says:

    jidvei.

  4. mezeinelli Says:

    balerina fara (trei) picioare. e o noutate 🙂

  5. anapauper Says:

    cum măi nelli, are 3 picioare… of, ce zi am… mi-am uitat cablul de alimentare al laptopului la 60 km de casă.. acumulatorul e la 57%. îmi vine să plîng, dar mai bine beau o bere.

  6. mezeinelli Says:

    iih, dar piciorele nu sunt conectate cu corpul 🙂

  7. anapauper Says:

    well, she is kind of disconnected…

Lasă un răspuns

