sînt blonda din bancuri

by


inocenta din balcani

14 Răspunsuri to “sînt blonda din bancuri”

  1. anapauper Says:

    curtis & me, originally uploaded by visual_brainchild.

  2. cristinaiocu Says:

    E frumos pisoiul tau. 🙂 Eu am avut patru, trei acasa (doua siameze si un motan negru si prostovan) si un birmanez care arata (mai stufos dar aceleasi culori) ca al tau, la camin.

  3. anapauper Says:

    este pisoiul lui visual_brainchild:) eu am numai balerine.

  4. nimicoriginal Says:

    bine punctat Sharon…:P (cristina, pare rău)

    dar totuşi, dă misterul deoparte şi lămureşte un biet diletant ca mine: de ce te iei de blonda asta „emo” (no offence, dacă vă cunoaşteţi 😀 ) din München? sau n-am prins eu ideea?

    (şi, ca să continui un obicei jucăuş: cântă Nat King Cole – Quizas, Quizas, Quizas…)

    P.S. n-am uitat de leapşă… 🙂

  5. anapauper Says:

    ma solidarizez, nu ma iau de blonde, Vlad, fiind si eu una dintre ele:P vezi ca nu -s chiar asa de Stone!

  6. vlad Says:

    păi aşa…eu credeam că o discriminezi pe domnişoara din fotografie pe considerente estetice. dar m-am lămurit.

    apropo…să-mi spui dacă te deranjează că-ţi zic Sharon. sau că te tutuiesc…tudom hogy idosebb vagy mint en…de fapt, dă-mi „ban” dacă te enervează 😛

  7. vlad Says:

    hai că merg să tai o bucată de film „nimicoriginală” pentru secţiunea de scene favorite…să te uiţi

  8. anapauper Says:

    sper sa fie scene tonice, ca-s cam deprimata. normal ca poti sa-mi zici sharon stone, e un nick tot asa de valid ca ana pauper, sau edith settings:)) hogy jut eszedbe, hogy zavarhatna?:) de azert rendes vagy, hogy eszedbe jutott. persze, hogy tegezhecc.

  9. bkv Says:

    cool down, ap

  10. nimicoriginal Says:

    eh…te-ai uitat? e destul de „tonică”? 🙂

  11. anapauper Says:

    ca un whiskey pe cubul meu de gheatza:))
    i feel cooled

  12. stoianconstantin Says:

    Invitatie/oferta:http://stoianconstantin.wordpress.com/2007/11/16/energia-electrica-o-afacere-rentabila-si-pentru-tine/

  13. Cineva Says:

    vai ce mustăţi aveţi

  14. anapauper Says:

    vă rog să tutuiţi pisica: e obişnuită.

Lasă un răspuns

