xxxxxxxxxxxxxx

by

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

9 Răspunsuri to “xxxxxxxxxxxxxx”

  1. balauru Says:

    evident, e tabla inmultirii pentru blonde. 🙂

  2. anapauper Says:

    că bine zici: aşa mai pricep şi eu ceva aritmetică 😛

  3. balauru Says:

    paupera de tine 🙂

  4. ana pauper Says:

    păi vezi? faci ce faci şi mă răneşti 😛

  5. ana pauper Says:

    ei, lăsînd gluma la o parte, vroia să fie un manifest ultrafeminin (nu neapărat feminist): xx xx xx etc.

  6. adelix Says:

    Credeam ca trateaza un gen de filme. =)))

  7. ana pauper Says:

    yoy… nici prin cuiul minţii nu mi-a trecut (blush blush)

  8. balauru Says:

    „ei, lăsînd gluma la o parte, vroia să fie un manifest ultrafeminin (nu neapărat feminist): xx xx xx etc.”

    ai si de ce sa blush blush din cauza ca de asta am zis ca e tabla inmultirii la blonde. 🙂 inmultire, cu dublu inteles 🙂

    Dar daca e ultrafeminin m-am linistit. 🙂 ma gindesc acum la …pronosport. 🙂 1×2

  9. ana pauper Says:

    asta mi-am şi propus: să te liniştesc:))

Lasă un răspuns

