my tiny dick needs medical treatment

by



– experts say. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

5 răspunsuri to “my tiny dick needs medical treatment”

  1. anapauper Says:

    erotic apple photo #238, originally uploaded by removebeforeflight.

  2. dianette Says:

    :))) Te reprofilezi… Raman la blutorange.
    Mi-am permis sa va ” bloghez ” .Sper ca nu va deranjeaza. Va citesc.

  3. dianette Says:

    Na.. uite ca am dat si cu ” tutuiala „…

  4. anapauper Says:

    păi ne tutuim în blogosferă, nu? 🙂
    reprofilare ar fi mult spus… doar enervare. ai alt avatar?

  5. dianette Says:

    DA… Da… mi-aminteste de vara… de mine asta vara… Voi jongla cu ele… sa nu va surprinda… macar atat sa schimb si eu.. avatarul 😉

Lasă un răspuns

