compunere despre moş crăciun

by



la cererea cititorilor noştri elevi hăituiţi de profele de română, iată un mic exemplu pentru a confecţiona fraze lipicioase despre moş crăciun şi contextul său geo-politic.

1. unde eşti, moş crăciun? te chem cu disperare, din miezul singurătăţiii mele eterne şi neîmblînzite… sînt un hikikomori pierdut în matricea stilistică a semiconductorilor…

2. unde sînt zăpezile de altă dată? ca să le salvăm pe noul hard- disk portabil, să nu păţim ca data trecută, că am rămas fără.

3. ce-ţi doresc eu ţie, dulce românie, de crăciun? acuma ai de toate, cred că doar spiritul critic şi diacritic îţi mai lipseşte…

hai pa!

13 răspunsuri to “compunere despre moş crăciun”

  1. anapauper Says:

    foto: originally uploaded by Manuel Bóo

  2. balauru Says:

    „ce-ţi doresc eu ţie, dulce românie, de crăciun? ”

    Cred ca ii doresti sa-i aduca Mos Craciun o viata reala. 🙂

  3. anapauper Says:

    în loc de cea virtuală? yoy, să nu-mi spui că te-ai gîndit la bunăstare…:))

  4. balauru Says:

    m-am gindit ca Romania are o viata falsa, in care parvenitii au devenit noii eroi si noile generatii isi viseaza parvenire, nimic real, nimic valoros. Romania si-a ucis valorile si si-a pus bisericile lui Becali in frunte sau surprizele Banicilor. Trist. Am vazut la PROSTV acum citeva zile ca tineri cretini si neonazisti din Bucuresti au batut fara mila un japonez. Probabil ca il credeau chinez. Yaani, ei sint o rasa superioara rasei galbene. Probabil superioara in cretinism. Bunastare nu e si nici caracter nu e. Poate le aduce Mos Craciun? Indoi-m-as. Am zis si eu asa…..:-)

  5. anapauper Says:

    uite, tu ai plecat din românia, dar cu o parte enervată a ta mai trăieşti aici. urmăreşti evenimentele mainstream, te irită prostv. eu am rămas aici pe hîrtie, dar în care românie? nu în aia de care vorbeşti tu. în ailaltă, care trăieşte puţin out there, îşi trimite copilu la studii în america, umblă pe ici-colo şi forţează uşi închise.. wow, acuma văd ce zăpadă s-a aşternut cît am dormit:)

  6. balauru Says:

    evident am nostalgia Romaniei, mai am prieteni si rude acolo. Romana e totusi limba in care gindesc si pe care o vorbesc cel mai mult, scriu in ea cel mai bine ( mai fac greseli de ortografie ici colo 🙂 )

    iti e bine deci in Romania?

  7. anapauper Says:

    da 🙂

  8. balauru Says:

    nimeni nu e perfect 🙂

  9. anapauper Says:

    ce sugerezi? aaa, poate vin la haifa, la colega de breaslă anat rafaeli:) ce haios ar fi să mă invite tipa la o masă rotundă! ne-am face de cap prin baruri:))

  10. balauru Says:

    era o gluma. 🙂

    ce breasla? eu nu imi fac de cap prin baruri ca sa-ti pot recomanda vreunul insa Haifa e foarte frumoasa. de ce masa rotunda si nu patrata?
    🙂

  11. anapauper Says:

    😀

  12. laura Says:

    dragutz

  13. HeArT_oF_dArKnEsS Says:

    sweet

Lasă un răspuns

