s.e.t. balet

by

picture-13.png

8 răspunsuri to “s.e.t. balet”

  1. balauru Says:

    vrei sa ne injosesti dupa ce ti-am aratat cum se ajunge la blogurile noastre. 🙂

    dupa cum vezi exista si femei care se multumesc cu putin 🙂

  2. anapauper Says:

    să vă înjosesc? 😆 mă înnebunesc copiii cu compunerile. iar femeile… nu mă încumet să le judec, că-s prea excentrică (deci nesemnificativă statistic).

  3. balauru Says:

    am glumit, am vrut sa spun ca ai vrut sa ne arati ca se ajunge la tine pentru meritul continutului blogului.

    iar la femeile alea ma refeream ca, cauta tiny dick 🙂 si era tot o gluma. cum la mine la blog au ajuns niste mocofani care au cautat p–- larga, adica daca tot dau de una sa fie macar mare si larga. 🙂

  4. anapauper Says:

    am prins gluma, I was joe king, too:)

  5. anapauper Says:

    a, majoritatea vizitelor pe blogul meu nu-s pentru cine ştie ce conţinut… două-trei însemnări la mişto despre compuneri îmi generează 80% din traficul de pe blog. în rest… pace şi prietenie:) am max 10 cititori dedicaţi. sau mai puţini.

  6. balauru Says:

    vezi ca ti-am facilitat sa scrii la mine la blog, sa pui „fete de La Blog” 🙂 sau orice vrei. La fiecare text poti sa-ti pui si un link la tine la blog.

    Eu cred ca meriti o expunere mai mare. mie absolut nu-mi pasa, scriu de placerea mea nu ca sa impresionez pe altii. Mai pui ca sint si destul de enervant…:-)

  7. anapauper Says:

    mersi mult. în curînd voi scrie la tine.
    pe mine nu mă enervezi:)

  8. balauru Says:

    🙂

Lasă un răspuns

