criogenie promoţională de crăciun

by

de ce să ne complicăm atîta? mai bine intrăm în hibernare timp de cîteva luni, eventual cîţiva ani, ca să ne conservăm energiile creatoare. am mai auzit sloganul „criogenia salvează românia”, eu mă gîndeam însă la ceva mai puţin radical. de ce să hiberneze toţi? poate unora le-a venit timpul să trăiască, le-au ieşit socotelile. ar trebui scoase la tarabă un număr N de hibernări accesibile, iar loteria naţională ar putea suplimenta nişte locuri şi ea, contribuţie a prietenei noastre mioritice Fortuna. crăciunul e un prilej excelent de PR pentru afacerea Hibernarea României: vin sărbătorile cu trucurile lor promoţionale, e destul de frig ca să intrăm în atmosferă, iar ceaţa cuprinde toate creierele, chiar şi pe cele adînc striate. eu una mă înscriu!

4 răspunsuri to “criogenie promoţională de crăciun”

  1. balauru Says:

    ai vazut ultimul film al lui BBC? „De la pol la pol” se numeste si iti arata ca dupa ce te scoli din hibernare poti sa ai mari surprize neplacute.

    dar daca iti planifici o hibernare creatoare, cu un vin bun linga creioanele colorate, te inteleg. 🙂

  2. anapauper Says:

    hibernare creatoare… e bună:)
    asta va fi, că-i o iarnă cumplită prin zona noastră, zisă „polul frigului”. am să mă uit la filmul cu hibernarea. poate voi deveni pasăre migratoare: toamna mă mut în locuri mediteraneene. sau subtropicale.

  3. balauru Says:

    tin minte, eram mic si locuiam in Bucuresti. Iarna, cum ma sculam ma duceam sa vad daca a nins. Prima zapada imi provoca mare emotie, n-aveam multe dar aveam zapada, ghiocei si primavara liliac 🙂

  4. anapauper Says:

    zăpada e un dar mişto:)

    să fac urme pe zăpada neatinsă: îmi place şi acum! în copilărie îmi plăcea mai mult iarna. oricum, îs născută în ianuarie…

Lasă un răspuns

