maria antoaneta s-a pierdut în paradis

by

totul s-a petrecut precum în vis
ea surîdea el n-o vedea
iară la opt bodega s-a închis

10 răspunsuri to “maria antoaneta s-a pierdut în paradis”

  1. balauru Says:

    Ai vazut filmul? ( Kirsten Dunst)

  2. anapauper Says:

    încă nu, dar am citit despre el. chestii care se cam băteau cap în cap. e bun?

  3. balauru Says:

    nu, e cel mai prost film cu ea, pe care l-am vazut vreodata. apare si in curul gol si vezi ca are picioare strimbe 🙂 ..o dezamagire totala. 🙂

    un film rau facut, rau regizat, rau jucat, nu are mai nimic bun in el. imi pare rau sa te dezamagesc.

    daca vrei un site misto pentru review-uri…numai http://www.reel.com

  4. anapauper Says:

    mersi, am să mă uit. mai citesc de pe imdb comentariile. nu mă uit la filme (dar nici la tv, la nimic) de aproape un an… vreau să mă reapuc, dar încă nu-mi vine.

  5. balauru Says:

    A venit si in Haifa 3 luni 4 saptamini si doua zile al lui Mungiu. Bun dar macina nervii !!!!!! 🙂 A luat el la Cannes insa Oscarul nu o sa-l ia, sint alte criterii acolo.

    reel.com is the best 🙂

  6. anapauper Says:

    văd că nu pierzi filmele:) vreau să văd filmul lui mungiu. vreau să îmi animez balerinele, de fapt nu eu, ci oameni de meserie. în weekend am fost la pub cu cartoon makers, le-am povestit de obsesiile mele:)

  7. mihaibiharia Says:

    Mai oameni buni, La Multi ani! Ce nu pricep eu e ca va preocupa faptul ca are aia..Kirsten Dunst picioare strambe, oricum apele intepartate nu sting focul, in loc sa va preocupe magaria ca bodega s-a inchis la 8 🙂 Doamne Ajuta

  8. anapauper Says:

    ascult bach. picioarele lu Kirsten Dunst nu mă interesează:) să auzim de bine, poate bem un coniac în noul an:)

  9. mihaibiharia Says:

    Numai Finlandia sau palinka 🙂

  10. anapauper Says:

    Finlandia:)

Lasă un răspuns

