hai să mă fălesc şi eu cu cadoul:)

by

44_pics_36416thumbnail.jpg

10 răspunsuri to “hai să mă fălesc şi eu cu cadoul:)”

  1. anapauper Says:

    sursă:
    http://pcnews.ro/2007/12/07/umor-de-week-end-2/

  2. vlad Says:

    haha…cool…era sa fac o remarca in legatura cu briceagul…da’ m-am abtinut.

    kellemes unnepeket tovabbra is. 🙂

  3. anapauper Says:

    bună remarca cu briceagul. mi-ai prins gîndul din zbor:)
    finom zenékkel kényeztetem magam és marháskodom a fiammal. jókat Neked is!

  4. balauru Says:

    Merry Christmas

  5. anapauper Says:

    thanks. mulţumesc.

  6. Bogi Says:

    Eliminates spammers… 😀 Sarbatori ferite de spammeri.

  7. anapauper Says:

    Bogi, it’s time to have a good tea somewhere, sometime.. 🙂

  8. Bogi Says:

    I’d really like to. 🙂

  9. fantasya Says:

    Uite http://www.just-whatever.com/2007/08/14/ohmibod-makes-the-ivibrator/
    mi se pare mai tare iVibrator

  10. anapauper Says:

    printre vibratoare rulează, clar:))
    printre iGadgets, prefer briceagu:P

Lasă un răspuns

