manole vrea să mă tot pună el la zid

by

ba chiar în zid, pe zid
sau sub sau între,
plăceri artistice
crescînde-
ce zici de
asta, ba
iazid?

12 răspunsuri to “manole vrea să mă tot pună el la zid”

  1. mihaibiharia Says:

    Cred ca pe zid ar fi ok…. 🙂 Pentru conformitate, Iazid

  2. anapauper Says:

    pe zid ce trece
    mă prind mai
    greu:)))))))

  3. mihaibiharia Says:

    :))

  4. proclet Says:

    Da-l dracului de porc. Daca asa stie el sa se poarte cu femeile… atunci nu merita atentia ta.

  5. seronszton Says:

    hmm..

  6. Bogi Says:

    Dar dk te pune in zid fara sa te arda si sa te farame inainte? Te mai poata salva cineva spargand zidul in momentul potrivit.

  7. anapauper Says:

    îs gata arsă, fărîmată:D

  8. mihaibiharia Says:

    Ana, crezi ca proclet ma face pe mine porc, sau pe manole(iazid)? Daca ma face pe mine spune-i te rog ca-i iau Ip-ul si o sa ne batem in porturi pana o sa-i iasa b(log)orsul pe nari :))

  9. anapauper Says:

    eu cred că pe manole:) manole a făcut facultatea de arhitectură. ne-am cunoscut într-o joi, sub clar de lună (pe stradă: mi-a cerut un foc. i-am dat. mare mistake). apoi am început să studiem fizica, metafizica, uneori arta, împreună/separat. wrong choice. oricum nu mă lăsam zidită, asta e…

  10. mihaibiharia Says:

    m-am linistit 🙂 Stiam eu ca nu te lasi zidita:) Ciokolom 🙂

  11. notalent369 Says:

    de ce nu???ai ramane acolo pentru posteritate…you would go down in history!;))

  12. anapauper Says:

    hm… ar fi o idee… dar aleg prezentul.

Lasă un răspuns

