mamă ce vis!

by

se făcea că scrijelesc
o poezie pe o fărîmitură
de pîine! cu ce scrijeleam
eu oare? ce poezie o fi fost?

10 răspunsuri to “mamă ce vis!”

  1. balauru Says:

    un haiku?

  2. nimicspecial Says:

    scrijeleai cu un sambure de mar?

  3. anapauper Says:

    un haiku monosilabic:
    „hei”
    sau:
    „ce-i?”
    să încapă pe fărîmitură:)

  4. anapauper Says:

    da, cu un sîmbure de măr:)
    sau cu un sîmbure de adevăr.

  5. dianette Says:

    … scrijeleai cu sufletul.. farame de vise demult uitate… nu incap nicaieri… doar pe o alta faramtura… de paine…

  6. anapauper Says:

    sufletu ăsta… nici în somn nu doarme:)

  7. dianette Says:

    mai bine n-o puteai spune…

  8. seronszton Says:

    tot sufletu e la vorbitor:) eu mă relaxez.

  9. balauru Says:

    am uitat sa-ti spun ca desenul e grozav si ea e putin incruntata..

  10. anapauper Says:

    🙂 aseară am desenat una mai veselă la pub…

Lasă un răspuns

