spammers say

by

picture-49.png

this is the shortest way
to a woman’s heart.
wrong. wrong.
it’s very
long.

11 Răspunsuri to “spammers say”

  1. edith settings Says:

    foto: il Presbite

  2. dianette Says:

    :))) Very, very long..

  3. ana pauper Says:

    mai lung îmi pare drumul
    acum la-ntors acasă
    as vrea să zbor
    dar rana din
    suflet nu
    mă lasă

  4. Cristina Says:

    cea mai scurta (cale la propriu), e cutitul. Spammers are right. Spammers nu vad decat literalmente

  5. ana pauper Says:

    yoy!

  6. hermin Says:

    the shortest way
    to a woman’s heart
    is to have it long.
    and very
    strong.

  7. ana pauper Says:

    maybe I have no heart?

  8. Cristina Says:

    maybe you don’t care… you don’t need it, you can’t carry it….

  9. ana pauper Says:

    maybe I am just sad…

  10. Cristina Says:

    nu te supara… eu incercam sa-ti spun ca mai bine nu-ti pasa, mai bine spui ca nu-ti pasa si ca n-ai o inima 😦 decat sa fii sad

  11. edith settings Says:

    Cristina, I am just sad…
    thx anyway.

Lasă un răspuns

