balet celest

by

picture-51.png

17 răspunsuri to “balet celest”

  1. ana pauper Says:

    foto: Ban-Den.

  2. notalent369 Says:

    you just made my day! 🙂

  3. ana pauper Says:

    ‘cos it’s my birthday:)

    have a cookie
    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    or a sushi
    @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

  4. dianette Says:

    It’s your b-day ?? Really ?
    Happy birthday to youuuuu, Ana !!!
    Iar daca nu e.. m-am pacalit. 😉

  5. ana pauper Says:

    e:)

    thx! have a cookie or a sushi above.
    or a whiskey?
    [_] ** [_]

  6. dianette Says:

    Un pahar cu apa si-o cafea, de-mi dai. M-am lasat de toate relele… momentan.
    Un sincer LA MULTI ANI !! si tot ceea ce-ti doresti. Acum ca nu e gluma. 🙂

  7. Cristina Says:

    LA MULTI ANI! Si multe impliniri!
    Baletul asta e foarte linistitor… 🙂

  8. ana pauper Says:

    multumesc, cristina:)
    desenez ca sa imi canalizez energiile, ca-s prea multe!

  9. morcoveaţă Says:

    aşa ani, aşa balet, aşa baloane.
    coloraţi, la înălţime şi tot timpu’ cu soarele’n faţă.
    bănuiesc că asta reprezintă, nu?

  10. ana pauper Says:

    pfoai, ce m-ai ghicit:)

    serveşte-te cu ce am pus pe-aici…
    adaug cornuri cu nuci,

    CCCCCCCCCCCCCCC

    şi cafea pentru Dianette:
    (!!!)7
    scuze, numai turcească am:)

  11. dianette Says:

    Merge, merge. Si inca cum. 😉

  12. morcoveaţă Says:

    o narghilea dementa, multumesc.

  13. ana pauper Says:

    qwertzuiopőúasdfghjkléááűíyxcvbnm )))))))))

  14. olahus Says:

    Ca aflai acum: la multi ani, multa sanatate si poezie.

  15. ana pauper Says:

    mersi mult, olahus.

  16. vlad Says:

    cu intarziere, dar cu la fel de multa sinceritate: La multi ani! 🙂

    sa ajungi sa-ti vezi si stranepotii!

  17. ana pauper Says:

    mersi 😀 aplic sfatul, voi sta mai putin la calculator, sa nu-mi stric vederea:P

Lasă un comentariu