compunere despre shakira

by

picture-2.png

măi copii, nu mi-a venit să cred că asta v-o dat doamna profesoară pentru weekend ca temă de casă, dar fie. shakira vreţi, shakira să fie.

frumuseţea feminină care se unduie
din fragedă copilărie, shakira era foarte dinamică, veselă, plină de vervă şi ritm. dintotdeauna îi plăceau formele ondulate, prefera mişcarea de rotaţie celei de translaţie. de la străbuni i se trăgea, pesemne- străbunica ei, născută în miticul macondo, şi-a educat clanul în spiritul doctrinei circulare despre univers (reîncarnare, metempsihoză) şi istorie (corsi e ricorsi- vezi giambattista vico). drept urmare, shakira trăia înfiptă în prezent, învîrtindu-se în jurul axei sale. apoi a fost descoperită. apoi s-a mai acoperit un pic, că prea stimula fanteziile erotice ale tipilor. cred că le mai stimulează şi în prezent. eh… femeile astea unduitoare…

Etichete: ,

32 răspunsuri to “compunere despre shakira”

  1. manuel Says:

    hmm, mereu cand aud/citesc ceva despre shakira, imi tot vine in cap „shakira shakira” 😆 m-am tampit de tot! anyway.. tare compunerea :)) mda, imi placea mult la inceput, dar nu stiu.. acum mai mi-a trecut febra shakira 😛 dar nu de tot! :)) what can i say.. i still love her legs, especially her voice (nu aia groasa, ci aia subtire si feminina)

  2. ana pauper Says:

    credeam că e adorată pentru modul în care se unduie:)

  3. manuel Says:

    sa stii ca eu cunosc persoane carora nu le plac acele miscari nici in ruptul capului 😉 mie imi plac, insa nu am facut un fetish din asta 😆

  4. balauru Says:

    eu vroiam copmunere despre rihanna dar d-na profesoara se uita la prea multe telenovele si emisiuni latine…:-)

  5. manuel Says:

    ooo… rihanna e hot 😀 awesome body, expresii provocatoare, etc.

  6. manuel Says:

    @ana, nu faci si despre rihanna o compunere ? 😛

  7. ana pauper Says:

    compunere despre rihanna

    farmecul meu este jocul. jocul cu undele electromagnetice care se plimbă brambura prin universul meu… cînd cînt, privighetorile amutesc, iar bărbatii treji de pe terra cad la picioarele mele. bărbatii intrati în ciclul de somn REM mă visează cum alergăm romantic pe plajă, îmbrăcati sumar… cînd tac, frunzele susotesc intimidate, iar celelalte cîntărete- mai putin norocoase ca mine- îngălbenesc de invidie. eu mai ies pe terasă, beau apă plată si privesc admiratorii adunati în curte. acum scriu la noul meu calculator, biosensibil, care îsi schimbă culoarea tastaturii în functie de starea mea sufletească. si totusi putine fete stiu că secretul meu nu este vocea frumoasă, ochii de pisică sau corpul de felină… nu… fantezia mea debordantă cucereste bărbatii din univers.

  8. manuel Says:

    superb 😀

  9. manuel Says:

    poate mai faci astfel de compuneri, ca le faci bine 😀

  10. ana pauper Says:

    😳
    voi scrie la tine pe blog despre fiica samuraiului. pun poza, că văd că te-a captat:)

  11. balauru Says:

    „si totusi putine fete stiu că secretul meu nu este vocea frumoasă, ochii de pisică sau corpul de felină… nu… fantezia mea debordantă cucereste bărbatii din univers.”

    nu sint de acord, are totusi o voce deosebita. iar despre fantezie cred ca e cea a coreografului ei. 🙂

    din punctul meu de vedere, „umbrella” e marea ei realizare, desi are si altele in top si e de mare succes acum.

    ce zici?

  12. morcoveaţă Says:

    imi place de shakira cum se unduie… o duduie unduitoare care plina de vopsea/noroi/miere/ananas/petale de zambile/covor persan da bine!
    oare avem voie sa facem asa ceva si’acasa?

  13. dianette Says:

    ..ma unduiesc precum Shakira.. si insel precum Rihanna… I don’t wanna do this anymore… „” :)) si glumesc precum Dragonul 😛

  14. ana pauper Says:

    balauru: blush blush, nu ascult rihanna… m-am uitat la „umbrella” pe youtube acum, e faină coregrafia. fabulez, mey!

    morcoveată: fă, fă, cu dezinvoltură:) tocmai am primit un buchet de orhidee de la sormea, de ziua mea. cam putin de o orgie, dar merge de o fantezie:P

    dianette: we are all shakiras and rihannas deep down… nevermind. noi să fim sănătoase. mie zău nu îmi pasă ce cred tipii despre mine.

  15. dianette Says:

    Nici mie. Noi sa fim sanatoase 😉

  16. morcoveaţă Says:

    fantezii cu orhidee… mai ales ca toate cuvintele care se termina cu ee sunt atat de romantice.
    chiar si elsa 🙂

  17. ana pauper Says:

    relee?

  18. morcoveaţă Says:

    si asta. il pot facee.

  19. balauru Says:

    „..ma unduiesc precum Shakira.. si insel precum Rihanna… I don’t wanna do this anymore… “” :)) si glumesc precum Dragonul ”

    daca glumesti ca mine inseamna ca te unduiesti ca…Draga Olteanu Matei? 🙂 …joking bre, asa-s glumele mele, joase si josnice 🙂

  20. balauru Says:

    „mie zău nu îmi pasă ce cred tipii despre mine.”

    fata in fata sau in scris? 🙂

    culmea e ca va pasa si inca cum. daca un tip va spune ce bine aratati azi sau va flateaza in mod elegant si „cinstit” va luminati la fata, sufletul vi se coloreaza in culorile paradisului, inima va cade in chiloti. De ce? din cauza ca mocofanul are el un interes ceva la voi. 🙂 si voua vi se pare ca el e Ahile cinstitul.

    Acum poti sa zici cit vrei ca sint misogin. nu sint. poate doar de dragul bancurilor. 🙂

  21. dianette Says:

    Ma unduiesc, dar nu insel.. Aci era gluma :PPPPPPPP
    Si-mi pasa ce spun tipii… in real life.. aci.. fix pix. 😉

  22. ana pauper Says:

    balauru: îs dominantă, bre. mă distrează ce zic tipii, dar fac ce vreau.

  23. dilEMA Says:

    mie îmi place shakira foarte mult. am fost şi la timişoara să o văd. dar nu înţeleg de ce a cântat pe stadion.

    îmi place mai ale cântecul ăla cu underneath your clothes

  24. ana pauper Says:

    iete o parodie a shakirei:)

  25. balauru Says:

    care din astea se potriveste cu clothes???? 🙂

    underneath
    adv. under, beneath, below

    x
    adj. lower, below; disguised

    WordNet 2.0

    underneath

    –––––––––––––––––––––––––––
    Adverb
    1. on the lower or downward side; „a chest of drawers all scratched underneath”
    2. lower down on the page; „diagrams with figures underneath”
    3. beneath by way of support; „a house with a good foundation underneath”
    4. under or below an object or a surface; „we could see the original painting underneath”

  26. balauru Says:

    „îs dominantă, bre. mă distrează ce zic tipii, dar fac ce vreau.”

    si eu sint gentleman bre, si zic ca si domnitele is oameni 🙂

  27. ana pauper Says:

    underneath your skin you are a generous, mild guy?

  28. rock, jazz sau… pop? « morcoveaţă Says:

    […] incep credinciosii sa’si faca cruce? sau mai jenant… daca are vreo manea? sau vreo shakira? Posted by morcoveaţă Filed in […]

  29. timidus essensis Says:

    shakira… …mhmm..

  30. axelman Says:

    SHAKIRA II TARE !!!!!!!!!!!

  31. anca Says:

    mie numi9 place de ea mie immi place de ………………care e cea mai frumoasa

  32. nutza Says:

    am nevoie de descriere

Lasă un răspuns

