compunere despre învăţătoarea mea

by

picture-56.png

doamna învăţătoare este încă domnişoară. o cheamă daniela, dar nu are implanturi. eu ştiu de implanturi de la sormea, că ea are de la prietenul ei, după ce s-au întors din italia. nu au stat mult, dar s-a lăsat cu audi şi implanturi. am ascultat la uşa de bucătărie cînd mama o certa pe sormea, dar nu am prea înţeles de ce îi zice că e ieftină… gelu tot timpul îi spune că e o scumpă. dar nu despre sora mea trebuie să scriu compunere, ci despre doamna învăţătoare, care de fapt este încă domnişoară, dar noi trebuie să îi zicem doamna învăţătoare. mă tot repet, mă plictiseşte compunerea asta, dar iau doi dacă nu o scriu! of! are blugii rupţi şi e ruptă de oboseală. cred că noi o obosim. sau marin, prietenul ei? nu se cade să scriu ce am văzut pe gaura cheii, cînd erau singuri ei doi în cancelarie. voi şterge ce am scris aici că voi lua doi şi încă nota scăzută la purtare.

Etichete:

41 răspunsuri to “compunere despre învăţătoarea mea”

  1. ana pauper Says:

    foto: DHR

  2. balauru Says:

    huge !!!!! 🙂 am inceput ziua cu un zimbet. 🙂

  3. ana pauper Says:

    mă bucur. eu am scris-o rîzînd:)

  4. impresiiblonde Says:

    LOL…

  5. nimicspecial Says:

    foarte tare:D

  6. ana pauper Says:

    :))

  7. dilEMA Says:

    ar fi fain să fie aşa.

    eu am avut numai învăţătoare urâte şi bătrâne. la ălea le erau plecaţi copiii în italia.

  8. ana pauper Says:

    dar nu le aduceau implanturi…

  9. impresiiblonde Says:

    transplanturi eventual

  10. th3str33tball3r Says:

    f.tare :))

  11. cosmina Says:

    eu z-mi iubesc invatatoarea char daca sunt mare si nu o vaoi uita niciodarta si cei care zic ac au avut anv. urate si batrane sa-si limpezeasca creieri ca esle au fost primi oameni care vau anvatat sa scrieti si sa cititi daca nu esrau ele ajungeati niste boschieti si oricat de rele ar fi ele nu va vor decat binele ca sa ajungeti cineva………………………!

  12. raluca Says:

    tare :D:D:D:D

  13. zuzu mik Says:

    tare rau:)):)):)):)):)):)):)):)):)):))):))

  14. zuzu mik:x::x:x:x::* Says:

    LOL DAR TARE

  15. sexi Says:

    moaa cat de sexi!:))=)) am ras de m-am prapadit:)) cica …are blugii rupti si e rupta de oboseala:)):))=))
    cat de tare frate!!:))bestiala cine s-a gandit la asea ceva e chiar bun:>

  16. anonim Says:

    o prostie despre c vrem noi sa cautam ji voi ne dati cu implanturi ji :-@ e o mare aberatie toata compunerea puneti ji voi nijtee compuneri mai la subiect

  17. ana Says:

    :-q:-q:-q:-q:-q urata

  18. adryan Says:

    tareeeeee:D

  19. adryan Says:

    tareee:))):D

  20. ina Says:

    am nimerit din intamplare aici..am citit cu oarecare interes…nu de alta, dar sunt invatatoare…mda…si noi avem viata personala, va vine sa credeti? si noi purtam tanga, blugi rupti, colanti, tricouri cu vedere la buric si spargem seminte pe plaja, cand facem topless…
    e meseria pe care o practicam unele cu mare pasiune, altele de nevoie, de luni pana vineri, dupa ce ne dam jos din pat de langa obositul Marin….. 🙂

  21. mihai Says:

    tare compunere si ce ai vazut pe gaura chei se futeau sau ce faceau? daca se futeau asta e motivul ca e obosita ca si eu dupa ce o fut pe gagicamea e obosita da nu mai are chef de inca o serie

  22. elu Says:

    e tare ne relaxam si noi cand cautam tampenii despre scoala:D

  23. ela Says:

    :))=)))

  24. seby bojin Says:

    cacat

  25. aaa Says:

    🙂
    :P:P:P:P:P:Cacat

  26. alex Says:

    CE PROSTIE DE COMPUNERE _l_ _l_

  27. daniela Says:

    este o prostie!eu cautam o compunere despre doamna invatatoare nu despre sora-sa.

  28. Andrei Urma Says:

    eu caut o compunere despre invatatori (dar nu unii anume) si uite ce vad! o compunere care nici nu e despre ei. ma intreb ce fel de visatoare a scris compunerea.

  29. smecherita Says:

    porcariieeeeeeeeeeeeee cea mai proasta compunere

  30. didu Says:

    :)))))))))
    Looooooooooooooool:))))
    Ce compunere tare:))))))))))))))))))))))
    Gelu`:)))
    Saracu` Gelu`:)))

  31. catutzza Says:

    ce thare e! bv bv , eu am o profa batrana rauof of of!nu este shi ea in pas cu moda

  32. alexandra Says:

    😀 😀 frumos

  33. andreea Says:

    Este foarte frumoasa dar prea simpla daca o so mai ciesti o sa vezi ca o sa mai ai multe idei.Dar fii foarte atenta la expresii.Dar in general est foarte frumoasa nu te supara dar daca o so inbunatatesti o sa vezi ca toti o so citeasca

  34. Madalina Says:

    nu e deloc cea ce caut eu nu are legatura e o compunere jalnica e proasta mai imbunatatiestio

  35. aly Says:

    nu are sens.Fata de ce caut eu.

  36. aly Says:

    nu imi place de loc e oribil.

  37. Coman Alexandra Says:

    asta a fost comunerea ta. Eu am scris altceva despre doamna mea invatatoare.Iata : Buna mea invatatoare

    Era 15 septembrie, acum patru ani.
    Insotita de mama si tata am plecat pentru prima data la scoala. Am intrat in curtea scolii cu frica si emotie unde o doamna invatatoare, inalta frumoasa, eleganta, ne-a intampinat pe mine si pe alti copii si ne-a condus in clasa in care urma sa invatam. Clasa era impodobita cu flori, pe pereti erau desene cu litere si cifre iar pe tabla scria “Bine ati venit”.
    Am luat loc in banci, s-a strigat catalogul, iar noi, rand pe rand, ne-am ridicat si am raspuns “prezent”.
    Apoi doamna, cu o voce catifelata si calda, privindu-ne cu ochi patrunzatori, cu blandete, ne-a zis:
    -“Astazi, dragi copii, e prima voastra zi de scoala. Ma bucur sa va cunosc si ca vom patrunde impreuna taina literelor si a cifrelor. Poate va fi greu, dar veti invata sa scrieti, sa cititi, sa socotiti si desigur veti dobandi foarte multe cunostinte….” Vorbindu-ne asa de frumos am uitat de frica, emotiile mi s-au topit iar eu in doamna o vedeam pe mama si cuvintele rostite erau parca desprinse din carti de povesti.
    -“…Pe banci aveti, copii, primele voastre manuale, luati-le, mergeti acasa si sa nu uitati ca maine eu va voi astepta, aici, bucuroasa sa incepem lectiile.”
    Am plecat acasa nerabdatoare sa spun parintilor cat de mult o iubesc pe doamna mea invatatoare.
    Si au trecut de atunci patru ani, iar doamna mea invatatoare ne-a calauzit cu pricepere pasii bucurandu-se de fiecare reusita a noastra, povatuindu-ne, cu calm si cu rabdare, oricand aveam nevoie, certandu-ne cand greseam si ajutandu-ne sa ne indreptam.
    Acum cand ma despart de buna mea invatatoare, cu lacrimi in ochi , vreau sa-i spun doar cateva cuvinte:
    “Sarut mainile buna mea invatatoare pentru tot ce m-ati invatat si pentru ca am avut posibilitatea sa va cunosc”.

    21.06.2012

    Alexandra-Mihaela Coman
    Clasa a IV-a D

  38. Colanti Dama Says:

    Inca “o mica” blasfemie. Colanti foarte apropiati de sfinti.

    Intim apropiati

Lasă un răspuns

