povestea unei balerine: lidia

by

incredibil ce mult îmi place la şcoala de balet! exersăm toată ziua să devenim frumoase şi gingaşe, ca la carte. domnul profesor de coregrafie ne ajută să ne ţinem spatele drept, pentru că altfel vom avea dureri cumplite în timpul spectacolului. graţia, fetele, graţia! ne atrage atenţia maestrul. clar, fără graţie o balerină este pierdută. aşa a fost dintotdeauna şi aşa va fi pînă la apusul lumilor. pa pa, mă duc, că mă cheamă maestrul!

Etichete: ,

16 răspunsuri to “povestea unei balerine: lidia”

  1. balauru Says:

    „fără graţie o balerină este pierdută”

    numai gratie? 🙂

  2. dianette Says:

    Fara gratie e pierduta ! Multa munca, asidua.. incercarea de-a te depasi pe tine, de-a trece orice bariera.. munca, munca, munca… sacrifici tot pentru un tel… Dar fara gratie.. o balerina e pierduta, Dragonule…
    Am deviat un pic asa… sau prea m-am adancit.. hmm Save the last dance.. tre’ sa-l mai vad o data.. E usor, Dragonule.. filmul… nu baletul 😉

  3. ana pauper Says:

    acuma m-am dat de gol… v-aţi dat seama cu cîtă disperare încerc să devin o balerină ca lumea:) încerc să mă prind ce şi cum. pînă acum dansam în neştire, de acum… yoy!

  4. dianette Says:

    Hmm si eu care credeam ca EU m-am dat de gol :)))) E totul bine cand se termina cu bine 😉

  5. ana pauper Says:

    abia a început, dianette, abia a început:PPP

  6. dianette Says:

    Au weh, Ana ! Tu m-omori. Tu si vinul.. 2 pahare/zi :)) (in caz ca trece Dragonul ;))

  7. ana pauper Says:

    skill-bill:X
    find balance, dianette-san, find balance:)
    vorba maestrului de balet miyagi.

  8. dianette Says:

    Simteam eu intelepciunea asta… Dar la Mr. Miyagi nu m-am asteptat. M-ai surprins placut, din nou.. 🙂 I’m looking for it.. in a doua cana cu vin fiert 😉 Echilibrul..

  9. balauru Says:

    „Au weh, Ana ! Tu m-omori. Tu si vinul.. 2 pahare/zi :)) (in caz ca trece Dragonul ;))”

    nici unul mai mult !!!!!

  10. dianette Says:

    :))) Da-i voie cu cana ? 😛

  11. vlad Says:

    off topic: check this out, anapauper

    http://nimicoriginal.wordpress.com/2008/01/22/beat-this-anapauper/

  12. ana pauper Says:

    dianette, măsura vine din interior. eu doar citez coregraful-şef miyagi:) balauru te sfătuieşte după propria măsură. poate 1 pahar, poate 3 merg la tine:P

    vlad, m-ai surclasat cu termenii de căutare… incredibilă alchimia google… azi a căutat cineva pe acest blog „cum să satisfaci femeia doar cu mîna”.

  13. catafleoshc Says:

    Impresionant…desenul:|

  14. ana pauper Says:

    hm…

  15. aaa Says:

    ssssssssssss

Lasă un răspuns

