clientul nostru- stăpînul nostru

by

picture-58.png

Etichete:

9 răspunsuri to “clientul nostru- stăpînul nostru”

  1. laba Says:

    laba ?
    laba!

  2. ana pauper Says:

    dear z., this topic was already covered. if the lines are busy, call later, but do call! 😀

    https://anapauper.wordpress.com/2006/12/13/laba-ca-zapada-a-fost-otravita-cu-poloniu/

  3. manuel Says:

    lol, cred ca se referea la labutza de la piciorul unei balerine 😛

  4. balauru Says:

    totusi, se ajunge la tine pentru chestii frumoase si calmante. in plus esti vestita pentru compuneri, ai dovesit-o bre !!!!

  5. ana pauper Says:

    😀

  6. dianette Says:

    Uiii la mine se ajunge mai nou cu „cum faci rau unui sagetator” chit ca eu am scris numai de bine:))

  7. ana pauper Says:

    mă reapuc de horoscoape + alte ghicituri, în:
    – perdele (după cum le desenezi)
    – agrafe de birou (aruncate de-a valma)

  8. waszlaw Says:

    la mine cauta de nici ei nici eu nu stim ce…apoi dau copy si pleaca…e bine si asa…oricum o sa ia un 5 pe munca mea…

  9. ana pauper Says:

    pe mine elevii au vrut să mă reclame la protectia consumatorului pt compunerea despre toamnă, scrisă în băscălie…

Lasă un răspuns

