îmi interzic să mă joc gri

by

 

Etichete:

17 răspunsuri to “îmi interzic să mă joc gri”

  1. rasarit Says:

    din ce cauza iti interzici??

  2. ana pauper Says:

    din motive de sănătate:)

  3. rasarit Says:

    :))) orgolioaso:P

  4. ana pauper Says:

    😳 m-ai prins!

  5. balauru Says:

    e teribila, imi place fara gri 🙂 ochi blocati intr-un gind…

  6. ana pauper Says:

    vai balauru, tu îmi citeşti jurnalul secret?!

  7. balauru Says:

    daca e secret iti dai seama ca nu-l citesc. nu ma intereseaza secrete, intimitati, birfe…birfe sa zicem ca doar daca iese ceva caterinca din ele.

    auzi, o birfa, machiavellian m-a facut rasist. si eu, de suparare, l-am facut cacavellian. 🙂

    sa nu te superi acum, tu pui la inima de cite ori ma conflictez cu unul de la tine din blogroll. e doar din intimplare.

  8. ana pauper Says:

    „daca e secret iti dai seama ca nu-l citesc.” hei, eu glumeam…

    pun la inimă la mine „la blog”.
    la scara vecină e scara vecină.

    am băut ceai cu machiavellian, dar nu de asta îl respect! 😛
    ci pentru că isi argumentează ideile si e moderat, chiar dacă nu pe aceeasi paletă politică cu mine… după cum si tu esti pe altă paletă politică…

  9. dianette Says:

    Eu imi voi ordona sa ma joc doat gri. Prea doare in culori.. azi un curcubeu.. maine.. albnegru.. MAi bine gri 🙂

  10. dianette Says:

    doar* scuzeam baut un pahar MAlibu–rum alb cu coconut :)) si vad gri 😛

  11. ana pauper Says:

    eu am stors 3 portocale. am băut suc de portocale => văd portocaliu, dar nu politic:P

  12. ana pauper Says:

    gri e elegant în afaceri. sobru, discret pentru femeia manager. desigur, nu e autobiografic ce povestesc:) nici nu am haine gri!
    mă îmbrac în maro & negru.

  13. balauru Says:

    „după cum si tu esti pe altă paletă politică…”

    eu sint un copil nebun dar nu fac rau la nimeni…:-)

  14. ana pauper Says:

    eu nici pe atît! sînt anarho-pacifistă:
    https://anapauper.wordpress.com/2007/11/27/striptease-politic/

  15. dianette Says:

    NIci eu nu am nimic gri.. negru, alb, maro. Predominant negru.. ok si foarte putin roz/albastru… :)) E noapte-n garderoba mea.

  16. ana pauper Says:

    păi vezi ce practic e? te poti îmbrăca cu ochii închisi, că tot nimeresti să le potrivesti:))

  17. dianette Says:

    :))) Doamne.. cam asa e 🙂

Lasă un răspuns

