am căutat o poză provocatoare

by

picture-79.png

dar nu am găsit. nu am fler de căutător acum.
poate mîine voi fi mai inspirată. poate voi scrie
chiar o poezie. de doi bani, de trei bani,
poate chiar mai scumpă. oricum,
timpul pe toate în trash le aruncă…

Etichete: , , , , , ,

17 răspunsuri to “am căutat o poză provocatoare”

  1. ana pauper Says:

    foto: Mrs. Mars

  2. balauru Says:

    provocatoare de ce?

  3. Cristina Says:

    e provocatoare si pufoasa! Iar timpul poate sa pastreze orice intre amintiri, nu in trash. De-aia e neincapator… 🙂

  4. morcoveaţă Says:

    si totusi… fatza pare pusa acolo… si rozu’ ala nu da a oitza.

  5. ana pauper Says:

    balauru: provocatoare de nostalgia verii.

    cristina: la mine spatiul e neîncăpător… timpul e mai ordonat:)

    morcoveată: cred că rozul e doar pus acolo:P

  6. balauru Says:

    bai ana bai, eu m-am saturat de vara, e asa cald vara aici. 🙂

  7. morcoveaţă Says:

    si ce? nu e fain sa dormi gol in pat cu doar un cearshaf si’o mâna pe tine?

  8. ana pauper Says:

    😆

  9. katika Says:

    Prea slaba este fata asta. Sau mi se pare?

  10. ana pauper Says:

    slabă de înger:D

  11. morcoveaţă Says:

    mai conteaza?
    are sâni si picioare? are.
    are ceva roz? are.

    nu’mi place buricul ei…

  12. ana pauper Says:

    dar buricul ei ce are? 😛

  13. dianette Says:

    Buricul n-are :)) Mie-mi place.. ce-i in spate…

  14. morcoveaţă Says:

    in spate e deja copacul daca e sa ne luam dupa ce zice katica.

    buricul trebuie sa fie primitor. asta nu e.

  15. ana pauper Says:

    buric primitor. lol. o sa imprumut sintagma, daca imi dai voie:)

  16. morcoveaţă Says:

    🙂 si eu o sa’mi fac un poster plin de balerine… pentru uz personal.

  17. ana paupera Says:

    uz personal? lol.

Lasă un răspuns

