e timpul să toate

by

picture-81.png

cu totul
digitalizează-mi
bade
norocul

Etichete: ,

8 răspunsuri to “e timpul să toate”

  1. clara Says:

    „bade norocul meu
    e sufletul tau
    daca tu n-ai fi
    eu pe cine-as mai iubi”

  2. katika Says:

    Cartea cu desenele? Sau vorbesc verzi si uscate?

  3. ana pauper Says:

    digitalizez, soro:)) 200 de balerine. am negociat cu editura.

  4. dianette Says:

    wow ce balerina.. ce poate toate cele.. zici ca zboara..

  5. ana pauper Says:

    am mai digitalizat vreuna, că le scot în volum în aprilie… dar ofofof, am 6000, dianette! that is crazy…

  6. dianette Says:

    Felicitari.. uuii scurtuc timpul pana in aprilie.. crazy, crazy..

  7. balauru Says:

    she’s cute cute cute …:-)

  8. ana pauper Says:

    🙂

Lasă un răspuns

