podul de piatră s-a dărîmat

by

a venit apa şi l-a luat
vom face altul
pe rîu în jos,
altul, mai tainic
şi mai frumos.
hai liberare!
să vină femeile de oţel la tine
că ele te dansează bine.

10 Răspunsuri to “podul de piatră s-a dărîmat”

  1. fanitza Says:

    eu mă duc cu liftul :p

  2. ana pauper Says:

    😳

  3. morcoveaţă Says:

    how to steel a woman in ten days?

  4. zs Says:

    steelwommannocry 🙂

  5. fanitza Says:

    ana treci pe la mine, ultimul post e o poză, un pic asemănătoare. 🙂

    e o poză de-a unui prieten de al meu. poza ta mi-a adus aminte de ea şi am postat-o. poate o să îţi placă 😀

  6. ana pauper Says:

    still woman won’t cry:)

    steel her gently…

    faină poza, fanitza!

  7. dianette Says:

    I’m still… can’t steel me… 🙂

  8. ana pauper Says:

    bun aşa, dianette:))

  9. zs Says:

    Am ramas fara steelou, fa.

  10. ana pauper Says:

    păi eu ce pot face, bre? 😛

Lasă un răspuns

