vine vine primăvara

by

se aşterne-n toată ţara
floricele pe cîmpii
hai să nu mă repet.

Etichete:

7 răspunsuri to “vine vine primăvara”

  1. Yanos Says:

    Floricele pe campii
    Hai sa nei iubim,copii
    In acest context sagalnic
    Poti sa te repeti, navalnic 🙂

  2. nimicspecial Says:

    nu vine nici o primavara

  3. ana pauper Says:

    cum să nu vină primăvara? vorba lui yanos: vine năvalnic:D
    ovidiu, nu fi pesimist!

  4. waszlaw Says:

    floricele pe campii
    timpule de ai sa vii
    timpule de nu ma duce
    ce se are sa se apuce!

  5. dianette Says:

    Ce culori vii… simt primavara doar privind desenul tau… Si sarpele.. care ma impiedica sa intind mana sa le culeg.. poate e ma bine asa.. le admiram, doar 😉

  6. balauru Says:

    Si mie imi plac culorile vii. 🙂

    ghioceii au rasarit?

  7. ana pauper Says:

    w:
    timpule nu mă seduce
    florile pă cîmp îs duse!

    d:
    vezi că şarpele îi apare doar în vis.
    culege ea ce vrea:PPPP

    b:
    am citit pe un blog că au răsărit ghioceii, dar eu încă nu i-am văzut cu ochii mei…

Lasă un răspuns

