poezia iese pe uşa din dos

by

 

şi nu voi rima abanos ci cabanos
sau nici măcar asta, că mă plictisesc
mîncărurile. în schimb mă pasionează
formularele de tot felul: da, acolo se mai
ascunde niscaiva romantism, suprarealism,
chef de alpinism. hai că mă duc să-mi beau cafeaua.

Etichete:

4 răspunsuri to “poezia iese pe uşa din dos”

  1. dianette Says:

    Plictisita, plictisita ? Parca se zaresc totusi ceva stropi de poezie gata sa formeze un intreg..doar de-ai scutura ramurile chefului de-a scrie 🙂
    Eu beau un cappuccino 😛

  2. ana pauper Says:

    mîncărurile mă cam plictisesc, trebuie să recunosc. exceptînd un frommage buuun, sau măslinele, sau o salată shopska, sau o tochitură moldovenească, sau o salată de fructe, sau tot ce e caramel.

    (this was a poem)

    mai ai cappucino? eu beau espresso.

  3. dianette Says:

    Este, este. Espresso.. tare si amar.. trezeste instant din reverie ori, de ce nu, chiar din betie..
    (this was a.. ? 😛 )

  4. ana pauper Says:

    iar e ora cafelei:))

Lasă un răspuns

