îmi place tare mult

by

picture-129.png

să plutesc

10 răspunsuri to “îmi place tare mult”

  1. ana pauper Says:

    foto: iceman9294

  2. morcoveaţă Says:

    mai ales noaptea. la tine’n poza e prea multa lumina.

  3. ana pauper Says:

    stii ce a zis Goethe pe patul de moarte… („mehr Licht!”)
    cică nu era mesaj iluminist: vroia să zică „trageti draperiile”.

  4. balauru Says:

    oivavoi, meduzele produc arsuri ingrozitoare 🙂

  5. ana pauper Says:

    mie nu, că-s meduză 😛

  6. dianette Says:

    Mie-mi spui.. plutesc si noaptea si ziua.. azi printre gedichte-le lui Goethe.. ca tot venii vorba.. Meduzele.. trezesc uneori.. 😉

  7. balauru Says:

    bre, eu ma p[limb pe malul marii si de multe ori e plin de meduze…naufragiate. nu poti sa meduzesti la infinit 🙂

  8. dilEMA Says:

    ce faină e lumea meduzelor. visătoare.

  9. ana pauper Says:

    ideea de plutire… sau mă rog:)

  10. balauru Says:

    am inteles bre, dar sa plutesti fara sa intepi pe cineva 🙂

Lasă un răspuns

