sunday blush

by

picture-145.png

picture-144.png

29 răspunsuri to “sunday blush”

  1. balauru Says:

    asta e scenarista?

  2. ana pauper Says:

    nope… scenarista are ochi verzi.

  3. dianette Says:

    E miss Universe! 🙂

  4. dianette Says:

    Am ghicit ? 😀

  5. ana pauper Says:

    da, prin metoda eliminării:PPP

  6. dianette Says:

    Exact.. Inzwischen stie si inocenta de mine cum ar trebui sa arate …. hmmm.. „cerinta” nr. 1 😆

  7. ana pauper Says:

    das kann ich nicht glauben:P

  8. dianette Says:

    😆 Nici eu.. Da’s Babaciune.. era cazul, nu ? 😛 😛

  9. ana pauper Says:

    mor de rîs cînd zici de băbăciune! lol. lol. lol.

  10. dianette Says:

    Acu’ ca m-au deconspirat cei doiiiii 😛 ce m-ai poci face? Nu mai pot pretinde c-am 18 ani si dansez lambada pe canapea.. 😀

  11. dianette Says:

    erata.. si dansez lambada in bucatarie la mama .. asa, era 😉
    Tot la canapea-mi zboara mintea:))

  12. ana pauper Says:

    am avut un moment de iluminare azi, legat de sampon:
    „Hair care. For Men.” stai un pic, îmi zic, că mă enervez.
    poate că-s io retardată, dar cum e părul bărbatilor???

    normal că pe samponul meu nu scrie „Hair care. For Women.”

  13. dianette Says:

    😀 Pe-al meu scrie… „Volumen pur” ..Bag bottoxxxxx si-n el.. ca-i lung si greu. Sa nu atarne .. ca nu-i estetic 🙂

    Parul barbatilor.. e.. pe tot corpul, mai putin capsorul superior 😉 Acu’ sa nu generalizam.. e mai sensibil asa.. doar creste pe cap de barbat :)))

  14. ana pauper Says:

    io zic că părul e unisex.
    vrăjeli de marketing…
    oricum nu mai am păr lung, că se usca prea încet la piscină:))

  15. dianette Says:

    Asa e.. dubleaza vanzarile.. daca le impart pe sexe 🙂
    Eu vreau sa-l tai dar ma lupt cu morile de vant.. toate-s impotriva..
    Ce-or avea barbatii astia cu parul lung?? Vorbesc de „morile mele” 😉 .. stiu destui ce-l prefera scurt.. putini de tot carora le e indiferent…

  16. ana pauper Says:

    dacă te prinde, de ce să-l tai?
    pe mine mă făcea mai angelică decît sînt.
    am decis să nu mai derutez lumea:))

  17. dianette Says:

    Nu stiu daca ma prinde… dar angelica.. ma face, cred.. Asta le-o fi placand.. inocenta si bunatatea reflectate pe chip si.. in par.. :)))
    Mie-mi place sa-i derutez.. chit ca uneori mi se intampla invers.. 🙂

  18. ana pauper Says:

    invers cum?

  19. dianette Says:

    :))) Sa fiu chiar asa.. buna si angelica.. si f r a i e r a.. naiva, pardon.. 🙂

  20. ana pauper Says:

    e clar. trebuie să-l laşi lung:))))

  21. dianette Says:

    :))) Da lung..si sa-l ung.. cu nevinovatie si volum 🙂

  22. ana pauper Says:

    un volum de poezie:))

  23. dianette Says:

    Sa le dau cu el peste cap, ca tot nu-l citesc cum trebuie 🙂

  24. ana pauper Says:

    du meinst nein und ich denk jaaa:))

  25. dianette Says:

    Denkst Du ?? Die lesen gar nichts.. Bestrafeeee miiiichh 😀 Imi place Rammstein 😉

  26. ana pauper Says:

    hai un flashback romantic: e vară la mare, mă plimb pe plajă (în apă), iar rammstein îmi bubuie în urechi: Du, Du hast, du hast Mich… du hast mich gefragt, du hast mich gefragt, und ich hab nichts gesagt…

  27. dianette Says:

    „Ich will eure stimmen hören
    Ich will die ruhe stören
    Ich will das ihr mich gut seht
    Ich will dass ihr mich versteht” 🙂

  28. ana pauper Says:

    Ich will!
    una din preferatele mele.

  29. dianette Says:

    Si ale mele.. 🙂

Lasă un răspuns

