feuer frei

by
Etichete:

10 răspunsuri to “feuer frei”

  1. dianette Says:

    Grrrrrrr rrrrr rrrr rrr rr r 🙂

  2. ana pauper Says:

    acum ascult jazz la un pub. la vita bonita…

  3. dianette Says:

    Da.. diversitate si la tine in functie de cele sufletesti 🙂

  4. dianette Says:

    Eu deocamdata… BANG BANG.. Sa vedem mai incolo.. 🙂

  5. ana pauper Says:

    păi bagă diveristate:D
    oi!
    chill out
    blue grass (www.bluegrassradio.org)

  6. dianette Says:

    I’ll try.. doar ca nu vine.. si cum il astept.. Ma duc la o gura de aer.. aIer :)))

  7. ana pauper Says:

    cel mai bine. mă orbesc de la soarele ăsta… am fereastra spre est.

  8. dianette Says:

    DA.. uite ce mult am rezistat afara.. 😦 Nu am chef de nimic.. ce zi nasoalaaaa 🙂

  9. ana pauper Says:

    nu e senin la tine? 😦

  10. dianette Says:

    E senin, Ana.. straluceste soarele .. doar ca rasaritul s-a lasat cam mult asteptat.. de data asta.. prea mult.. si nu, nu se mai iarta.. S-a terminat!
    Sa vorbim despre primavara 😉

Lasă un răspuns

