aştept muzica să mă cuprindă

by

să iasă greierii în tindă
o coardă nevăzută să se-ntindă
între lumină şi sunet
între fulger şi tunet
între neliniştea ce-apasă
pereţii albi din ochi din casă

Etichete:

6 răspunsuri to “aştept muzica să mă cuprindă”

  1. ana pauper Says:

    foto: http://www.ballerinagallery.com

  2. dianette Says:

    Asta era.. cu tuna si fulgera..
    E frumoasa.. trista.. senina.. gratioasa.. ca orice balerina..
    Doamne cum e invidiez si le admir..

    PS.. nu mai am putere de-a scrie trist.. m-am scalmanat de dimineata cu un lord.. 😦

  3. ana pauper Says:

    ce ai scris la ps? kann ich nicht verstehen…

  4. dianette Says:

    Am scris ca m-am scalmanat(scuturat, tras de par si altele..) cu lordul R. Atotputernicul! Sau cum se spune cand dupa „te iubesc” ne luam la palme.. si apoi iar be iubim.. =)) 🙂

  5. dianette Says:

    * ne iubim

  6. ana pauper Says:

    la palme d’or să te iei, hei:)

Lasă un răspuns

