misterul sau melancolia

by

picture-152.png

poate

10 Răspunsuri to “misterul sau melancolia”

  1. ana pauper Says:

    foto: Brian U

  2. Cristina Says:

    (auto)contemplatie?

  3. dianette Says:

    ..poate eu.. poate tu… Cunosti melodia lui Narcisa Suciu ? Cine a iubit mai mult ?..
    Eu sunt o fanatica a misterului.. amelancolia.. ma imbata fara sa vreau eu..
    M-afund in ele ca-n povestea vietii mele..
    Off Ana.. ai niste idei… 🙂
    De m-omori cu ele

  4. dianette Says:

    * melancolia

  5. Mihai Biharia Says:

    Am luat ceasul de-ntâlnire
    Când se tulbură-n fund lacul
    Şi-n perdeaua lui subţire
    Îşi petrece steaua acul.

    Câtă vreme n-a venit
    M-am uitat cu dor în zare.
    Orele şi-au împletit
    Firul lor cu firul mare.

    Şi acum c-o văd venind
    Pe potecă solitară,
    De departe, simt un jind
    Şi-as voi să mi se pară.

    Tudor Arghezi

  6. ana pauper Says:

    visez la voi gagii norvegieni
    căci cu danezii n-am avut noroc
    oh hamlet trist e-al tău soroc
    NOfelia

    (mă citez pe mine, ce jenant 😳 )

    aaa, un secret: în familie mi se zice „norvegiana”:))

  7. dianette Says:

    De ce oare.. de ce oare ? 🙂

  8. ana pauper Says:

    stau în nord pe un fiord.

  9. mihaibiharia Says:

    A merge in nord e un privilegiu…asa ca trebuie sa fii fericita 🙂

  10. ana pauper Says:

    da. trebuie.

Lasă un răspuns

