dianette se răzbună

by

picture-167.png

vine puternic din ceaţă
dar nu-i pasă! auzi?
nu-i pasă. că la
ora asta doar
atît am putut
digitaliza

Etichete:

7 răspunsuri to “dianette se răzbună”

  1. ana pauper Says:

    mîine refac, promit. ich brauche mehr licht…
    efectele strălucitoare oricum nu le voi putea reda prin digitalizare.
    poate apuc să îţi dau desenul cînd am vreun zbor prin locurile tale:)

  2. balauru Says:

    deci diannet a avut dreptate, ai desenat-o bre. dar ai ingrasat-o un pic nu??? 🙂

  3. ana pauper Says:

    este dianette cea spirituală, în deplinătatea furiei sale 😛

  4. dianette Says:

    Wow Ana. Asa zis de aseara, can am vazut-o intaiasi data, pentru prima oara.. Cetoasa sunt mereu.. ce vina ai tu, el , eu? 🙂
    Multumesc mult- mult- mult 🙂

    PS.. E mai frumoasa decat cea reala 😉

  5. dianette Says:

    erata zic* cand*

  6. ana pauper Says:

    este dianette-cea-din-capul-meu:)
    fă bine să te vezi frumoasă.

  7. dianette Says:

    Am inteles, sa traiti! 🙂

Lasă un răspuns

