două poze de la cluj

by

picture-212.png

autor: bence

picture-213.png

autor: nándika

Etichete:

13 răspunsuri to “două poze de la cluj”

  1. ana pauper Says:

    sursa: http://kissbence.freeblog.hu/

  2. balauru Says:

    nu te inteleg, n-ai mincat niciodata burgerul care joaca sah????? 🙂

    The Chessburger !!!! -inventator, Boris Spasky 🙂

    Oare il vinde si pe Adrian Paunescu? 🙂

  3. rasarit Says:

    nu am vazut clujul niciodata.

  4. ana pauper Says:

    balauru, nu îmi place burgerul. just pure chess 😛

    răzvan, să nu te iei după pozele astea! clujul e chiar fain 🙂

  5. fanitza Says:

    ăstea sunt mici copilării pe lângă ce aveam eu anul trecut. păcat că le-am şters. poate fac rost de ele când trec prin cămin. 🙂

  6. ana pauper Says:

    auăleu. nici nu îndrăznesc să-mi imaginez. afişe din mănăştur?

  7. fanitza Says:

    😆 întrebarea ta mi-a adus aminte de o fază de anul trecut.

    stăteam în mănăştur(am stat puţin în mănăştur, dar îndeajuns pentru a fi un fel de moise pentru oamenii de acolo, ghidându-i în încercările lor(însoţite de îndelungi aşteptări) de a traversa spaţiul pietonal 🙂 ). în fiecare zi când mă duceam să stau după bus vedeam în staţie un afiş al unei propietare de câine, care îl pierduse şi afişase o coală a4, alb-negru trasă la xerox cu o poză mare cu câinele(un cocker negru) şi un anunţ care suna cam aşa, dacă bine îmi amintesc:”pierdut animal companie, rasă canină, cocker spaniol(nu spaniel sau cum se zice) negru, răspunde la numele de blackie. ofer recompensă găsitorului. număr de vodaphone”.

    dimineaţă de dimineaţă, zi de zi, seară de seară vedeam afişul acela. a ajuns să mă obsedeze. peste ceva vreme mă întâlnesc în oraş cu un amic care îl ştiam eu a fi posesor de abonament vodaphone. la un momendat îmi amintesc de faza cu câinele şi îi zic să îmi dea telefonul că am de dat un telefon important.

    i-am explicat povestea cu câinele pierdut, anunţul şi m-a întrebat ce vreau să îi spun. i-am zis:

    apoi mai nimic:

    -bună ziua. madam popescu?
    -da. bună ziua!
    -ăăăă… în legătură cu câinele vă sun!
    -aaaa, spuneţi! sigur, spuneţi!
    -l-aţi găsit?
    -hă???
    -apoi în fiecare zi când stau în staţie îmi dau cohii pe afişul dumenavoastră. a ajuns să mă obsedeze! vreau să ştiu dacă l-aţi găsit pe blackie? dacă e bine? spuneţi-mi vă rog!
    -Mama m… ¤înjurături¤… call ended.

    evident că la auzul conversaţiie mele imaginare nu mi-a mai dat telefonul. păcat. 😦 aş fi sunat. 🙂

  8. ana pauper Says:

    păcat că n-ai sunat 😛
    ar fi fost o fază.
    eu una îs zero la înjurat în limba română 😀

  9. fanitza Says:

    eu nu, dar azi tocmai am o mică hârtie pentru care şi-au bătut doă ore joc de 3 inşi în cluj.

    pe această cale ţin să mulţumesc jandermeriei române. le zic un clasic fu%&%& piz%&%/ maml&( v/(&( din partea mea.

    o noapte bună tuturor!

  10. fanitza Says:

    🙂 e adevărat. 😀

  11. ana pauper Says:

    dă să desenez pe ea. balerine!

  12. Florin P Says:

    Pt fanitza

    m-ai putea ajuta sa-mi dai nuamrul de telefon al D-meni cu injuraturile?
    Nu de alta dar am gasit un Cocker Spaniel, negru, raspunde la nume de genu Lucky, Blackie, Jackie. A fost gasit in zona Marasti, pe langa Expo Transilvania, bramburea si el. Asadar ma poti ajuta daca cumva mai poti gasi numarul de telefon al D-mnei?
    Adresa mea de e-mail florin@mdw.ro sau telefon 0740814100

    mersi

  13. fanitza Says:

    @Florin P

    Evident că nu pot, anunţul acela a fost cu mult timp în urmă. Dă anunţ în Piaţa şi poate vei avea succes. Sau uită-te pe stâlpii Ratuc şi Transelectrica de prin zona în care l-ai găsit şi pin staţiile de autobus după afişe.

    În cel mai rău caz întreabă la informaţii ce trebuie să faci, dacă chiar nu găseşti nimic.

Lasă un răspuns

