negociem la sînge la standul o’reilly

by

cu andrei şi cu tibi: cine ia open source for the enterprise? dar mySQL advanced? („lasă-mi-l mie, că tu oricum nu eşti techie”. ok, dar atunci iau eu network security assessment, pls, pls…) şi mai iau şi „perl”, că e limbajul de programare care mă prinde! dar cea mai tare carte, noroc că erau două exemplare, era „devices of the soul. battling for our selves in the age of machines” (steve talbott). abia aştept s-o citesc:)

Etichete:

7 răspunsuri to “negociem la sînge la standul o’reilly”

  1. ana pauper Says:

    foto: Sz. T.

  2. ktik Says:

    multa poezie in insemnarea asta, zau 🙂

    anapauper e it-ista? adica e cyber in acelasi timp cu artista? f cool 😀

  3. ana pauper Says:

    mă tachinezi, soro, dar nu mă supăr:P

    poezia mai ia cîte o pauză.
    sînt o smerită utilizatoare IT.
    scopul oricum nu scuză mijloacele…

  4. ktik Says:

    insemnarea a sunat profi & techie. si cu poza cu oameni in carne si oase a mers la fix, zau
    (mi-a placut mult cuvantul techie, nu l-am mai auzit, citit, pana acuma; de-abia astept sa ii zic cuiva asa:P)

    daca vrei, iti dau jurnalul meu sa scrii impresii dupa ce o citesti :P. am citit un pic despre ea, ca m-ai facut curioasa. de la „organic farming” la ” working in the high-tech industry… as a technical writer and software programmer”: this I like. 🙂

    io nu tech inez

  5. ana pauper Says:

    techinează-mă, nu-s supărăcioasă 😀

    rar pun poze reale, dar momentul a fost foarte sinergic, zău. high tech needs high trust and high touch, zice handy. subscriu. n-am crezut că mă voi în-amici cu programatori la eLiberatica, dar a fost să fie 😀

    jurnalul tău? wow! unde?

  6. ktik Says:

    acolo unde mai scriu si eu una alta. il consider jurnal 😛

  7. ana pauper Says:

    îmi voi scrie impresiile după ce îmi fac timp s-o citesc.
    acum termin de citit Zenobia lui Naum, iar Blink zace neterminată de un an 😦

Lasă un răspuns

